Finns det en så finns det flera!

Hej blogg och hej alla min tusentals läsare. Saknat mig? Jag har saknat er!

Jag är numera en Märsta-bo. Märsta är en liten fjantig tätort i Stockholms län. Det bor ca 24 000 troll här. Jag känner 3 av dom. Märsta ligger i Sigtuna kommun. Sigtuna kommun kommer nummer två över de farligaste kommunerna i Stockholm. Märsta Centrum är nog det fulaste och tråkigaste centrum på denna planet.

Men det finns även bra saker med att bo i Märsta. Det tar endast 36 minuter att åka pendel in till Stockholm central. Det ligger nära Arlanda och E4:an. Behändigt om man ska resa. Märsta får godkänt! Jag har dock en del upptäcktsfärder att göra. Har aldrig varit i Sigtuna och i Arlandastad som båda ligger super nära. Måste hitta ett bra och nära beläget shoppingställe. Måste även ta reda på vart det bästa kaffet finns.

Kommentarer
Postat av: Johan

Välkommen tillbaka! vad man har saknat de

2011-09-18 @ 20:03:52
Postat av: Jeanette

Tack Johan! :D

2011-09-18 @ 20:12:22
URL: http://jeanettelindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0